Belasting aangifte voor 2018

Leuker kunnen wij als helpdesk van BVG Peelland het ook niet maken.
Maar wij maken het voor u wel gemakkelijker door de aangifte voor u te doen.

Hoe dan?
Vanaf 1 maart 2019 kunt u weer bij ons terecht voor hulp bij uw aangifte. Om dit goed te kunnen doen verzoeken wij u om tijdig contact met onderstaande personen op te nemen. Dit in verband met de korte tijd, dat er aangifte gedaan kan worden. 1 mei 2019 moet namelijk uw aangifte binnen zijn. Na een afspraak gemaakt te hebben kunt u uw papieren (gegevens zie hieronder wat heeft u nodig) afgeven en dragen wij zorg dat uw belastingaangifte gedaan word.
NB: Dit is dus anders dan andere jaren! U brengt de benodigde papieren nu aan huis.
Als uw aangifte klaar is word u gebeld om uw papieren en aangifte weer op te halen.

WAT HEEFT U NODIG VOOR HET DOEN VAN EEN JUISTE AANGIFTE

  • Uw digiD Code om in te loggen op uw belastingsite
  • Jaaropgave(s) van uw werkgever of uitkeringsinstantie.
  • Uw burger service nummer, dit kunt u vinden in uw paspoort of identiteitskaart.
  • Persoonlijke gegevens (naam, geboorte datum, adres)
  • Belastingaangifte 2017
  • Jaaroverzicht van uw bank.(lopende rekening, spaarrekening, evt. hypotheek)
  • Heeft u een eigen huis, graag WOZ-waarde (laatste meenemen, krijgt u van de gemeente)
  • Rekeningen van uitgave i.v.m. ziekte, bijvoorbeeld medicijnen die u zelf heeft betaald omdat deze niet vergoed werden door het ziekenfonds of extra uitgaven vanwege uw handicap, extra reiskosten enz. 
  • Overzicht PGB wat u heeft uitbetaald gekregen, omdat u bijv. voor uw partner of kind zorgt
  • Voorlopige teruggave belastingdienst wat u per maand kreeg in 2018

U kunt hiervoor een afspraak maken met: 

Bert Bronstein                      Tel. 0493-310061     info@test.bvg-peelland.nl  

Omdat het steeds drukker wordt bij het invullen van de belastingpapieren zijn we op zoek naar leden die hierbij willen helpen.
Neem hiervoor contact op met een van de bestuursleden.